• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Träningspaddling i Sandviken

Hej alla Gästrikepaddlare!

Undertecknad har tagit på mig att köra igång en träningsgrupp för motionspaddlare i Sandvikens SS regi. Vi kör till att börja med på tisdags kvällar kl 18.00 från klubbhuset vid Bångs. Medlemsskap krävs (250:) Ambitionsnivån ligger på att paddla några långlopp under sommaren. Du behöver inte vara fd tävlingspaddlare.

Det finns alltid någon representant från klubben där på tisdagarna som kan instruera nybörjare, barn och ungdomar.

Hör av er för er ev frågor på 0709-162614

Hälsningar Tomas
 
Nu på Tisdag?

Vad är det för tempo och längd på dessa pass? Bara för elitskidåkare?
Har en vanlig kajak, ingen motionskajak, som jag sällan använder.
 
semesteruppehåll

Hej!

Näe jag är borta på semester i Stocholms skärgård mestadels men är tillbaka v v 31 igen. Då kommer jag att köra igång igen med träningarna.

Tanken är att träna i lite högre tempo än "normal havspaddling" men alla är välkomna att vara med oavsett förmåga, både på träningarna och i klubben i övrigt. Kom och var medlem i Sandvikens segelsällskap!

Mvh Tomas