Jag undrar om det finns fler som jag därute. D.v.s. tjej, ganska aktiv, tycker om att prova på lite olika saker men är ingen superidrottare samt saknar likasinnad träningskompis. Om du är sådan - hör av dig till mig - vi kanske kan träna ihop. Själv tycker jag om löpning (men får lätt prestationsångest tillsammans med andra), dykning (men är lite trött på allt macho), skulle vilja klättra mer (men är lite klen), paddlar kajak och är beredd att prova på det mesta (men utan att behöva vara bäst). Jag är ingen slöhög (har sprungit maran o lidingöloppet och siktar på mer av sådant) men som sagt jag tränar hellre än bra och har haft svårt att hitta träningskompisar som är lite mer än en-gång-i-veckan-gympare men mindre än nästan-elitidrottare...
-
Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.
Träningskompisar sökes!
- Trådstartare lisan
- Start datum
Liknande trådar