• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

träningskompisar i Lund

Hej,
Har nyligen flyttat till Lund ifrån australien och söker tränings kompisar (cyklar mtb eller jag börjar att springer) i veckan men också kompisar för vandring, paddling eller cykelvandringar på helgenar, Själv är jag 23. Är också lite intresserad av multisport. Skulle gärna hör av dig,
Chantal
 
sent?

Jag bor också i Lund och är ganska intresserad av träningssällskap. Gillar egentligen mest att cykla landsväg, men skulle gärna vilja vidga mina vyer genom att börja klättra på riktigt och sådär.
 
Träning

Hej!

Jag söker också efter någon att träna med. Just nu så springer jag någon gång i veckan, åker rullskidor och styrketränar eftersom jag ska åka Vasaloppet i mars. Annars så är jag väldigt intresserad multisport och olika tävlingar.

Jag bor i Malmö, men jobbar i Lund.

hör gärna av dig!

//Madelene
 
klättra

hejsan!
jag bara undrar om nån av er är intresserade av klättring för jag behöver nämligen en klätterkompis i lund eller malmö
mvh//Emma
 
Vet att jag hamnat på "fel" forum men letade klätterpolare i vintras i Lund, klättrade lite vid kårhuset på LTH men blev inte mer i brist på likasinnade. Bor i Lysekil på sommaren men till hösten lär jag leta klätterpolare igen :) råkar vara 22årig kille, :/
Kan ju skicka ett mail om även killar e ok ...
ted-albertsson@home.se
 

Liknande trådar