• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Tränings/äventyrs kompis runt 18 år sökes i stockholm

Jag söker halvgalna människor som gillar allt möjligt som har med idrott och natur att göra! Själv älskar jag att röra mig, leva lite farligt, spänning o äventyr. Tjej eller kille spelar ingen roll, bara åldern är någolunda jämn.
Vore kul att hitta på nåt innan sommaren tar slut!
/Hoppas på svar
 
Är det någon här som skulle vara intresserad av att testa vatterskidor, vindsurfing, hängflygning eller liknande?? Annars skulle det vara kul med paddling, vandring, cykelturer eller nåt annat, antingen bara öven dagen, eller längre expeditioner... Jag tycker det mesta är kul! Någon här som är intresserad av att hitta på nånting vecka 32 eller 33?
 
Jag bor på Ekerö...
Mm det där låter spännande, om nån har vattenskidor så har jag båt t.ex. Cykling och paddling är inte så dumt heller, lite långcykling kanske??
 

Liknande trådar


Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

  • Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg