Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jobbigt med ovissheten i dessa situationer, informationen som kommer är aldrig tillförlitlig. Vid lunchtid idag läste jag att allt var väl med honom och nu detta.
Ja, nu gäller det verkligen att hålla tummarna, och hoppas på det som Skinnarmo sagt till exressen.se stämmer: "- Om det är någon som ska klara det här är det Tomas."
Håller helt klart med om att ovissheten är jobbig, stackars anhöriga.
Nog för att informationen inte är tillförlitlig men man bör väl ändå inte läsa dom värsta blaskorna.
Kikade just på aftonbladet.se, respektlösa svin säger jag bara. Dom driver på med sitt spekulerande som om det handlade om nån dokusåpa. fyfan.
Jag tycker det är omdömeslöst att utsätta nära och kära för oro, ovisshet och i detta fall förmodligen sorg för ett såpass meningslöst projekt. Hoppas han klarar sej OCH får en tankeställare inför framtiden.
Jag tycker det är omdömeslöst att utsätta nära och kära för oro, ovisshet och i detta fall förmodligen sorg för ett såpass meningslöst projekt. Hoppas han klarar sej OCH får en tankeställare inför framtiden.