• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Tjejer och killar hör upp....!!!

Jag har en plan:.............
Kolla in detta:
Stockholm- Finland- Lettland- Polen- Rumänien- Turkiet- Grekland- Forna Jugoslavien- Italien- Frankrike- Spanien- Portugal- Sweitz- Belgien- Storbrit.- Irland- Holland- Tyskland- Danmark och Sverige.
Synd att Island ligger däruppe.
Givetvis kommer det att ta en stund fast det är halva nöjet. Räknat med 250 dagar i sträck, så ett år borde räcka. Problemet är bara när och hur många som vill vara med.

Personligheter:
Pigg och rask. Våghalsig och soloutmanare. Gillar att planera och orginasera. Vill bort från 06:00- 15:00 vardagen. Upptäcka världen. Uppvuxen i Nord- Norge (Gratangen 5 mil norr om Narvik.). Jag är en överlevare och flexibel, jag lyssnar gärna på vad folk har att säga och erkänner om jag har fel.
Hoppas ni tycker detta verkar seriöst och att ni vill offra ett år på 100% äventyr utan dess like.

Jag bor mitt mellan Värnamo och Växjö. Rydaholm. Är 23 år. Och har just nu valt fonder till min pensjon om 40 år.
Cya. Dan Hansen

Låter intressant

Halloj!

Låter intressant!
Själv väldigt ressugen. Har varit i USA nyligen och åker till Afrika i december. Skriver ett mail till dig.

Malin

Bulgarien då?

Hej Dan!
Låter som ett kul projekt när hade du tänkt och sticka och hur seriöst är grejen?
Hur hade du tänkt att resa?
Det skulle vara rätt kul att göra den med tummen. Jag provade det förra hösten i oktober jag skulle från Lofoten till Nordkapp det var nog balnd det roligaste jag gjort. Hör av dig det vore kul att ta en fika kanske, jag bor i Växjö och är hemma till den 29/10 sen sticker jag till Lofotne igen. Jag är nog ungefär samma typ som du, fast jobb var är det??

Hör av dig
/Jocke

Intressant expedition!

Hej Dan!
Dina planer i östeuropa låter fräcka. Jag har planerat in en tur själv i de trakterna som nog kommer att gå av stapeln 2002-2003 någon gång (troligast våren 2003). Om vi kommer iväg samtidigt så kan man ju trampa tillsammans.
(Jag hade tänkt mig att cykla till Stockholm, ta båt till Åbo och sedan cykla till St. Petersburg via Viborg och sedan följa Östersjökusten (Estland, Lettland, Litauen, Königsberg (Kaliningrad), Polen. Kanske Tjeckien men definitivt Slovakien och Ungern (kanske västligaste Ukraina?), Rumänien (inkl. Transylvanien), Bulgarien och Turkiet till Istanbul. Sedan får jag se. Kanske att jag fortsätter österut genom Asien därifrån.)

Ha det!
Magnus
mothesta@hotmail.com
031-296386

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
pelleplutt1 2 tjejer vill ha sällskap på söderåsen till helgen! Reskompis 11
mariah Telemarks tjejer... Reskompis 0
stefan.andersson_perstorp.com HÖR AV DIG JERKER!!!!! Reskompis 2

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg