Titanstrimlor som säljs är för låga jag vill ha vindskydd runtom kastrullen oxså. Vet någon var jag hittar tunn Ti folie 250-300 bredd i metervara? Adress tack?
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Titanvindskydd minst 250 högt?
- Trådstartare seobserver
- Start datum
När jag letade efter titanrör vid ett tidigare tillfälle hittade jag denna sida. I slutändan blev det aluminiumrör från maskindelen, så jag har inte testat att beställa någonting därifrån. Utbudet verkar bättre i Tyskland, och detta är ett tyskt företag.
Tack men 0,5 är alltföt tjockt 0,1 är det jag söker.
Har letat mig genom ebay och en massa kinasidor utan att finna något, men tack.
Runt 2,5 l snösmältgrytan krävs lite mer än 300. 700 blir nog bättre. och 250 brett.
Klokt svar men ännu inget t levererat.Finns titan-skorstenar till tältkaminer, kan kanske vara något att utgå ifrån ?
Senast ändrad:
Det var min första tanke men de är lite tjockare än folie väl?Klokt svar men ännu inget t levererat.
Här finns: https://packraft-sverige.se/produkt/skorsten-pipa-i-titan/
Om du köper och får nån halvmeter över köper jag gärna en bit
Har du förlag på 250 höga burkar?Eller klipp upp några ölburkar och fixa ihop något. Visserligen inte titan, men mkt snyggare
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg