• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Tipsa mig om något billigt fartfyllt frilufts/sportintresse! Bor i Sollentuna

Jag uppskattar svaret, Peter. Jag menade ingenting när jag sade "riskfriare sätt", jag hann bara inte tänka ut något bättre uttryck. Jag är medveten om vilka risker jag tar och är ansvarstagande, och brukar inte hålla på med sådant som är direkt farligt.

Nä,det är bara dumt och gör ont att banka huvudet mot en vägg.Inte är det särskilt lärorikt heller...

Ordet du söker är nog stresstålighet eller stresshantering,rädsla är ofta obefogad och bör hursomhelst inte styra.Men det är ett måste att känna igen den för att ta kontroll.


peter