Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Har ett par sådana och de funkar bra, lite fladdriga kanske och på tok för många fickor(Klippte själv bort överflödigt tyg på mina brallor och fick ner vikten med 140gr)
Men överlag så funkar denna byxa bra, den torkar snabbt, är inte för varm och något problem med skav har jag inte upplevt.
Har för mig att jag gav ca 500kr på Stadium för mina.
Hittade ett par justa byxor på Engelsons (http://www.engelsons.se). Fabrikat Pinewood. Torkar fort, kan snabbt göras om till shorts (zip off), lätta. Kostade endast 299:- + frakt. Den enda nackdelen med dem är att myggen biter rakt igenom! Har använt dem under några kortare vandringar under våren/sommaren och det funkar helt OK.
ingen som rekommenderat m59an? det är ju en klar favorit torkar kanske lite långsamt iof
köpte 3 par för 250 på nåt överskottsstånd på en loppis, klart prisvärda
ingen som rekommenderat m59an? det är ju en klar favorit torkar kanske lite långsamt iof
köpte 3 par för 250 på nåt överskottsstånd på en loppis, klart prisvärda
-----------------------------------------
Den enda nackdelen med dem är att myggen biter rakt igenom! Har använt dem under några kortare vandringar under våren/sommaren och det funkar helt OK.