Är på jakt efter så varma vantar de bara går att hitta... ja på ett ungfär alltså. Dom ska väl vara inom en rimlig prisklass också och över 1000:- betalar jag inte. Har ni några bra tips. Jag ska använda dom till allt från skoteråkning till förstärkningsplagg vid vandringar. Så det är en klar bonus om dom är hyffsat vindtäta men dom behöver inte ha massa "hightec" membran å allt vad de heter som kostar massor... det är ren värme jag är ute efter då mina fingrar har lätt för att frysa.
Hade provat ett par på naturkompaniet i höstas som kändes riktigt bra och kostade nånstanns kring 700:- Nu hade jag väl bestämt mig för att köpa dom men då jag kom dit fanns dom inte kvar och jag minns inte vilket märke/modell det var. Men dom verkar inte finnas kvar på hemsidan deras heller.
Hade provat ett par på naturkompaniet i höstas som kändes riktigt bra och kostade nånstanns kring 700:- Nu hade jag väl bestämt mig för att köpa dom men då jag kom dit fanns dom inte kvar och jag minns inte vilket märke/modell det var. Men dom verkar inte finnas kvar på hemsidan deras heller.