Ett år senare <3
Det har snart gått ett år sedan jag skrev mitt inlägg på utsidan där jag sökte reskompis till Sarek. Jag vill bara dela med mig min lycka och berätta hur det gick för mig..
Dagen efter att jag skrivit inlägget blev jag kontaktad av en kille (kallar honom T). T sade att jag är välkommen att vandra tillsammans med honom och hans kompis U, även en kille. Jag funderade på hans inbjudan i två dagar, samlade mod och tackade ja. Dryga veckan senare flög jag från grannlandet till Stockholm för att hoppa på ett tåg upp till Sarek, för att vandra tillsammans med vilt främmande människor.
Väldigt snabbt gnistrade det till mellan mig och U.. vi vandrade tillsammans i två underbara veckor, lärde känna varandra och blev förälskade. Detta var något jag absolut inte hade planerat eller förväntat mig när jag skrev inlägget!
Men efter nästan ett års sällskapande och flygande mellan grannländerna har jag nu flyttat ihop med U, min sambo <3 Vår historia känns fortfarande ofattbar..hur kunde detta hända mig?!? Jag är oerhört glad att jag vågade skriva ett inlägg på utsidan, jag är oerhört tacksam för att T bjöd in mig på deras resa och jag är otroligt lycklig för att jag träffade U, min framtid.
Om två veckor ska U och jag vandra igen i Sarek. Det ska bli härligt att återvända till det ställe där vår kärlek fick sin början!
Så kan det gå
//Klafsis