Tierra

Fjällräven har en outletbutik i Barkarby Outlet, men det är ju en bit dit från norrbotten.

mvh Christian

Ö-vik

Naturkompaniet och fjällräven har en butiksförsäljning och outlet i Ö-vik. Men även det är en bit från norrbotten och det är inte säkert att de har vad du söker. De brukar ha en ganska stor uppsättning skaljackor och byxor till vettiga priser, men inte så mycket mer.

avslutad210712

Gäst
chralm; sa:
Fjällräven har en outletbutik i Barkarby Outlet, men det är ju en bit dit från norrbotten.

mvh Christian

Nä men vilken otur om man bor i Norrbotten som jag. Fast vilken tur att jag skall ner till sthlm just i dag och en vecka fram på kurs *L*.

På den tiden Tierra inte var Fjällräven hade de fabriksförsäljning på Skene Järn i Skene (Kinnatrakten, Västergötlandstrakten).
Det är inte omöjligt att de fortfarande säljer provkollektioner och sånt eftersom Tierras högkvarter ligger i Borås.

Ännu längre från Norrbotten, men det kan ändå vara bra att föra till protokollet.

Billigt i Övik???

Det var ju ett tag sen jag var där, men för några år sen var det inte så mycket specialpriser i Övik. En liten, liten hörna med verkligen gamla Fjällräven-prylar. Liiite billigare. Det kanske har ändrats?

Sen hade de oxå ibland utförsäljningar av provkollektioner et c, men det skedde typ en vecka varje vår och höst.

/Håkan

Liknande trådar

Liknande trådar

Vandra i stad och natur: Upptäck Merrell SpeedARC Matis för urban hiking

Vandring i staden – en ny livsstil Urban hiking handlar om att utforska staden till fots och upptäcka dess dolda pärlor. Det är en aktivitet som ...

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg