Tidn. Gör det själv, ett nr från sommaren '09 med beskrivning om verktygsvagn i trä??

Hej!

Ursäkta att jag postar det här i fel forum, borde kanske valt en bygga-hus-hemsida, men jag är inte medlem i något sådant.

Tidningen Gör det själv hade förra sommaren en detaljerad beskrivning om hur man bygger en verktygsvagn i trä.

Jag hade tidningen men den är borta. Ligger väl någonstans under trädammet i garaget. Jag behöver titta på ett par sidor i tidningen för att se några detaljer. Är det någon som har den tidningen?

Nåt sånt här:

Utdragbart handtag.
Två hjul i kortändan så man kan dra den.

Två delar. En låda med lock i botten och en öppen låda ovanpå.
Längst upp nån sorts liten "bänk" man kan arbeta på.

Ja, osv osv.

..Jo, jag vet att man kan kontakta Bonnier och beställa nr i efterhand, men jag behöver ju bara ett par-tre sidor..

Hej!
Jag bör ha artikeln. Har alla nummer från 08 och framåt. Sitter på jobbet just nu men skall kolla när jag kommer hem i kväll. Om du mailar mig så kan jag scanna in dem och skicka som PDF-fil.
Som prenumerant har jag tillgång till deras material på nätet. Kollade snabbt men hittade inget på sökningar runt verktyg och vagn...

Hittade

hur jag mailar dig direkt från forumet. Är nybörjare på vissa saker, som att skriva i forum...

Hej!
Jag är också prenumerant, men hittade tyvärr inte heller något när jag kollade på deras hemsida.

ThureB gav mig tipset att kolla på biblioteket och det kan jag göra i första hand. Bor bara några hundra meter från biblan. Finns tidningen inte där så är jag jättetacksam för din hjälp.

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Nyburgaren Lägga till packnät, remmar och fästen på ryggan? Hur gör ni? Gör det själv 24
Didgeridoohan Ramryggsäck, ett gör-det-själv-projekt Gör det själv 17
h.g Gör din egen kniv Gör det själv 23
peter1959 Lite tips på gör det själv Gör det själv 3
Struntman Hur gör man en knivslida av läder? Gör det själv 1
xblp julgranen - vad gör man av den? Gör det själv 23
The Trooper Dry-bag:Så gör du. Gör det själv 5
Martin Fjäderlätt Bästa gör-det-själv-prylen! Gör det själv 86
johaneriksson gör-det-själv tips/projekt Gör det själv 0
Gör eget vindskydd till fältköket! Gör det själv 22
hsp Sy själv Gör det själv 10
bramberg Ska det bli riktigt bra så måste man göra det själv ibland. Jacka Gör det själv 37
avslutmedlemskap0904 Sy annorak själv Gör det själv 4
DoktorGlas Nåns om vill sy själv i ventile? Gör det själv 0
tango Vaxa skosnören själv? Gör det själv 13
såg Köpa eller sy själv en ryggsäck Gör det själv 4
luktafotogen Installera 24V elsystem själv. Gör det själv 24
danisko Ytterligare tips för den som vill sy själv Gör det själv 2
högdalen Sy själv - studiecirkel? Gör det själv 0
Grinchen Att göra ramsäck själv Gör det själv 7
Räv Rävsson Hur fixar man en söndrig eker själv? Gör det själv 2
moa Sytt själv... Gör det själv 2
zeilon Göra själv Gör det själv 1

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg