Tiden för avfärd till främmande länder och då med inledning till Nepal börjar närma sig och en del nödvändig utrustning har införskaffats. Från dent trekking-företag jag fått kontakt med i Nepal fick jag en lista på lämpliga prylar att ha med sig, och nu söker jag hjälp med att hitta ett vettigt Thermo-underställ och ett par långärmade skjortor som är lämpliga för aktiviteter som kommer att leda till att jag kommer att svettas ymnigt i de Nepalesiska Himalaya.
Alltså behöver jag förslag på vettiga plagg som inte luktar skunk efter ett par dagars användning, då det sannolikt är långt mellan tvättmaskinerna i Nepalesiska Himalay .
Jag fick också rådet att skaffa ett par tunna fleecetröjor, men jag tror jag kommer att köpa det på plats, för att spara på mitt begränsade utrymme i min ryggsäck.
Alltså behöver jag förslag på vettiga plagg som inte luktar skunk efter ett par dagars användning, då det sannolikt är långt mellan tvättmaskinerna i Nepalesiska Himalay .
Jag fick också rådet att skaffa ett par tunna fleecetröjor, men jag tror jag kommer att köpa det på plats, för att spara på mitt begränsade utrymme i min ryggsäck.
Senast ändrad: