Skriver detta på iFånen Stora Nygatan 4, 111 27 Stockholm, Sverige
clindh Forumvärd 2 November 2010 #1 Skriver detta på iFånen Stora Nygatan 4, 111 27 Stockholm, Sverige
clindh Forumvärd 2 November 2010 #2 Och svarar. Citat verkar inte stödjas, det var väl lite synd. Edit: man kan visst citera, lite klurigt UI
Och svarar. Citat verkar inte stödjas, det var väl lite synd. Edit: man kan visst citera, lite klurigt UI
clindh Forumvärd 2 November 2010 #3 clindh sa: Och svarar. Citat verkar inte stödjas, det var väl lite synd. Edit: man kan visst citera, lite klurigt UI Klicka för att se resterande... Där var citatfunktionen ja
clindh sa: Och svarar. Citat verkar inte stödjas, det var väl lite synd. Edit: man kan visst citera, lite klurigt UI Klicka för att se resterande... Där var citatfunktionen ja
greenjuice 3 November 2010 #4 Så Utsidan har stöd för tapatalk? Jag har själv en android-mobil och det finns tapatalk-app till Android...
Så Utsidan har stöd för tapatalk? Jag har själv en android-mobil och det finns tapatalk-app till Android...
pery 3 November 2010 #5 Tydligen måste man betala för att kunna skriva i Tapatalk. Läsa gick rätt bra.
clindh Forumvärd 3 November 2010 #6 greenjuice sa: Så Utsidan har stöd för tapatalk? Jag har själv en android-mobil och det finns tapatalk-app till Android... Klicka för att se resterande... Jag testar lite iallafall, verkar ju fungera bra. Vi kommer nog slå på detta, iallafall för Brons/Silvermedlemmar.
greenjuice sa: Så Utsidan har stöd för tapatalk? Jag har själv en android-mobil och det finns tapatalk-app till Android... Klicka för att se resterande... Jag testar lite iallafall, verkar ju fungera bra. Vi kommer nog slå på detta, iallafall för Brons/Silvermedlemmar.