Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Det finns väldigt få mindre säckar att välja på om man inte vill ha stängning med dragkedja utan "topplock". Tänkte att jag äntligen skulle unna mig en "fin", men icke.
Ja jag gjorde ju det! Tyvärr var denna säck rätt smutsig och hade ett litet hål i väven. Vet inte om jag ska våga mig på att tvätta den och hur i så fall? Laga hålet kan jag ju göra med en lapp. Den är ju ändå betydligt helare (och nyare) än mig gamla trotjänare tänker jag, och priset var ju helt ok! Och fin blå färg under smutsen, och verkade ren och fin inuti i alla fall.
Tog fram och granskade min gamla Haglöfs och tänkte först att jag skulle ta reservdelar från den nyare och laga, men inte värt det, för mycket som är trasigt på min gamla Shosho.
Sonen fick för övrigt en Tenson Uppsala, som ju är likvärdig med Haglösen tycker jag, och som han är nöjd med. Funderar på att låna den en dag och jämföra lite.
Hittat en annan på vinterrea nu som jag är lite sugen på att testa ifall jag inte får ordning på Traderavinsten, men den finns bara i svart/grå = inte så spännande men bara den gör sitt jobb så.