Re: Svar på lite frågor...
pehalla; sa:
Men hur många använder en "base" map ? vet ni hur detaljerad den är ??
Inget jag vill segla efter eller vandra i fjällen med
Som så många andra har du tydligen missförstått grundkartans funktion. Men jag orkar inte lära dig det nu. Du får leta upp något av mina tidigare inlägg där jag förklarar vilka användare som har nytta av den.
Det är inte alla som behöver grundkartan men det är absolut inte din sak att bestämma att just dina kunder inte kommer att behöva den.
Om man direktimporterar är det lurendrejeri att inte tydligt ange att det är USA-versioner man säljer!
Ang telefonnummer och adress på siten är det pga att jag har ett till jobb och då kan jag tyvärr inte svara i telefon hela dagarna.
Det finns många lurendrejare på nätet (du vet sådana där rufflare som försöker prångla ut saker under falska förespeglingar) och det är därför dina presumtiva kunder försöker sålla agnarna från vetet genom att bedöma ditt företags seriositet utifrån vad du presenterar.
Om du då istället skriver att du driver firman på din fritid så är det förmodligen fler som har förståelse för att du inte anger ett telefonnummer och adress. Tänk ibland kan den bästa lösningen vara att hålla sig till sanningen.
Varför jag startade denna site var för att jag såg att det är MÅNGA som importerar själv och vill med min sida kunna lev. US versionen till folk till ett mer humant pris än dom svenska versionerna.
Själva poängen med att köpa i staterna är ju att spara pengar men varför man då istället skulle vilja köpa den av dig för samma pengar som man kan köpa en enhet med rätt grundkarta för ute i Europa är för mig obegripligt. När man ändå handlar på nätet spelar det ju ingen som helst roll var webbplatsen är registrerad.
Och vad gäller min ekonomi så har jag högsta kreditvärdigheten som går att få...
När man skryter om kreditvärdighet hör det till att man talar om vem som gjort bedömningen, annars har det lika lite värde som...en innehållslös webbplats.
...samt inga anmärkningar på 10 år !
Jaha så du har anmärkningar, men de ligger längre tillbaka i tiden än tio år?
Hur bra service får ni om ni köper från något annat land inom EU ? brukar ni ringa dom även om telnummer står på sidan ?
Jag har fått utmärkt service och därför inte funnit någon anledning att ringa. Men att företaget åtminstone anger ett nummer är en av flera kontrollpunkter jag använder innan jag väljer att bli kund hos dem.
Jag har registrerat
http://www.tekniktema.se med mitt org. nummer.
När man söker hos Bolagsverket på det företagsnamn du anger på Tekniktema.se får man upp ett likartat, men inte samma org.nummer som är registrerat för domänen. På grund av den slående likheten tog jag mig friheten att gissa att du driver verksamheten i den enskilda firma jag hittade och då är numret som är knutet till din domän felaktigt. Jag är fullt medveten om att det finns en liten risk för sammanblandningar men nu har du i så fall en utmärkt möjlighet att rätta till alla missförstånd.
Angående ånger/öppet-köp tiden så ta det med mig istället för att klaga ut seker här tack.
Hur mycket konsultarvode betalar du om jag hjälper dig? Vill du inte betala får du hålla tillgodo med de gratistips du får här...