Svar på lite frågor...
Jimmy_L; sa:
När dom inte ens lägger ut ett telefonnummer på sajten så är dom inte seriös, punkt slut. Jag läste på sajten att om man vill prata med dom i telefonen så mailar man sitt telefonnummer så att dom kan ringa upp. Oseriöst.
Hejsan att glada friluftsmänniskor !
Verkar vara en "het" debatt om MIN tekniktema.se sida här.....
Lite svar på frågor som ni har ang. min site
Det är direkt import från USA = Americas Recreational (som det korrekt heter)
Men hur många använder en "base" map ? vet ni hur detaljerad den är ??
Inget jag vill segla efter eller vandra i fjällen med
Man köper till Friluftskartan/Bluechart 7.0 för att få korrekt karta eller ?
Ang telefonnummer och adress på siten är det pga att jag har ett till jobb och då kan jag tyvärr inte svara i telefon hela dagarna.
Och jag vill när jag pratar med mina kunder ge så bra service som möjligt och det kan jag om jag kan ringa när jag har tid att göra det. (Ni får ett samtal från mig inom 8 timmar efter ni mailat!)
Och eftersom jag har en WEBSHOP varför behövs en fysisk adress ?? jag har skrivit att lokal leverans i Luleå går bra, förstår man inte att det är i närheten av Luleå då ? (Det finns människor som gör inbrott om dom vet vart det finns värdefulla saker)
Varför jag startade denna site var för att jag såg att det är MÅNGA som importerar själv och vill med min sida kunna lev. US versionen till folk till ett mer humant pris än dom svenska versionerna.
Vid garantiärende så skickas dessa till mig eller till garmin i UK där ALL rep utöfrs (även svensksålda)
Jag hjälper själkart till med garntihantering eftersom jag har bra kontakt med Garmin
Efter att Garmin fått en defekt enhet så skickas en ny inom 48 timmar till er !
Och vad gäller min ekonomi så har jag högsta kreditvärdigheten som går att få samt inga anmärkningar på 10 år !
Hur bra service får ni om ni köper från något annat land inom EU ? brukar ni ringa dom även om telnummer står på sidan ?
ett litet ordspråk
Är du nöjd med min webshop tala om det för andra
är du missnöjd med mig webshop ta det med MIG först !
Mvh ägaren av
http://www.tekniktema.se