Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Tatuering...
- Trådstartare The Lapp
- Start datum
Funderar på att tatuera mig (igen) i vinter.... söker något motiv som har med vildmark och friluftsliv att göra!
Kanske någon som har nått bra foto eller en tatuering med något liknande motiv att dela med sig av?
Dasset vid Mikka-stugan. Oj vad många som njutit där!
avslutad210712
Gäst
En till mig närstående person söker övningsobjekt - vilka är frivilliga
En till mig närstående person söker övningsobjekt - vilka är frivilliga
Är din närstående duktig?
Jag har två ärr efter tredje gradens brännskador som är cirka 4 gånger 4 centimeter, dessa är något jag skulle vilja tatuera över då det är många års väntetid på plastkirurgi då dessa inte sitter i ansiktet eller dylikt, utan på mina vader.
Rocky-tesen verkar stämma....
avslutad210712
Gäst
Ärligt talat vet jag inte hur duktig hon är ännu. Håller på att lära sig och använder sin sambo och deras kompisar som övningsobjekt så jag får återkomma när jag sett lite mer vad det blir för slutresultat.
Ärligt talat vet jag inte hur duktig hon är ännu. Håller på att lära sig och använder sin sambo och deras kompisar som övningsobjekt så jag får återkomma när jag sett lite mer vad det blir för slutresultat.
Var finns hon?
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg