• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Tampong eller binda?

Har du testat en menskopp? Jag tycker att den funkar väldigt bra även vid riklig mens. Om man vill kan man ju komplettera med ett trosskydd om man tycker att det behövs.

Här finns en annan tråd där du kan läsa lite mer.
http://www.utsidan.se/forum/showthread.php?threadid=29260

Jag har precis testat den här geniala uppfinningen en vecka och jag måste instämma i lovsången. Visst, den är lite bökig att sätta i och ta ur innan man vant sig, men däremellan märker man överhuvud taget inte av den, och det kan vara ganska många timmar. Den håller verkligen helt tätt. Jag kommer absolut använda den när jag tränar.

Instämmer

Jag har precis testat den här geniala uppfinningen en vecka och jag måste instämma i lovsången. Visst, den är lite bökig att sätta i och ta ur innan man vant sig, men däremellan märker man överhuvud taget inte av den, och det kan vara ganska många timmar. Den håller verkligen helt tätt. Jag kommer absolut använda den när jag tränar.

Jag har använt menskopp (DIva-modellen) i drygt 3 år nu och är supernöjd. Bekvämt, billigt och miljövänligt!

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg