Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Your'e welcome. By the way, your answer "Great!! The slower we go the more time we get to talk to each other." really put a big smile on my face. You managed to capture the spirit of this competition in one sentence =)
Your'e welcome. By the way, your answer "Great!! The slower we go the more time we get to talk to each other." really put a big smile on my face. You managed to capture the spirit of this competition in one sentence =)
En hel del motvind på lördag, en hel del medvind på söndag, inga katastrofer och bara glada miner. Mycket paddling, några onda ryggar, blåsor på vissas händer och priser till alla deltagare.
Resultatet går efterhand att läsa på hemsidan http://www.paddla.se/orustrunt
Hej alla!
Kristina och jag klarade bara av att komma till Vallerö. Klockan var då 22.00 och vi vågade inte fortsätta. Det var jobbigt att se ljusen på Käringön och vara tvungna att ge upp.
Vi är hjältar för oss själva i alla fall (om än ganska stukade). Tråkigt bara att man inte syns som deltagare. Tydligen var vi inte ensamma om att inte fullfölja, så det är ju en liten tröst.
Hej alla!
Det tidigare inlägget blev lite fel.
Kristina och jag klarade bara av att komma till Saltö. Klockan var då 22.00 och vi vågade inte fortsätta. Det var jobbigt att se ljusen på Käringön och vara tvungna att ge upp.
Vi är hjältar för oss själva i alla fall (om än ganska stukade). Tråkigt bara att man inte syns som deltagare. Tydligen var vi inte ensamma om att inte fullfölja, så det är ju en liten tröst.
För att du hjälpte mig runt hela Orust. Det var otroligt jobbigt men en upplevelse jag inte skulle vilja vara utan! Men utan dig Lasse hade jag nog givit upp d tror jag iallafall
Carina och Kristina ni var verkligen superduktiga ni med, jag kan tänka mig er känsla över att vara så nära men vara tvugna att ge upp.
Vi kom oxå in sent och det var inte helt behagligt den sista stunden innan vi landade på Vallerö.
Tack Leif, Anders och alla andra som fixat och donat!!!
Hej alla!
Det tidigare inlägget blev lite fel.
Kristina och jag klarade bara av att komma till Saltö. Klockan var då 22.00 och vi vågade inte fortsätta. Det var jobbigt att se ljusen på Käringön och vara tvungna att ge upp.
Tack för sympatin Eva. Vilket underbart sätt att uttrycka det helvete den sista biten måste ha varit...
Jättemånga tack till mina fantastiska nya bekantskaper: Kristina för hennes enastående optimism, kämpaglöd och härliga sällskap (två sjuksköterskor ute på strapatser). Tack David, för att du ställde upp för mig. Utan dig hade jag aldrig startat. Vilken fantastiskt glad, positiv och hjälpsam person du är! Tack också till stackars Martin, som fick stå ut med att ha oss i släptåg. Du var också ett stöd och en underbar person.