Sitter med planeringen och kommer ha ett litet vedkök (Evernew Ti) med mig för första gången istället för gas. På högfjället, vad brukar ni använda som tändmaterial till ett litet vedkök? Till vedspisen i kåtan är det ju papper eller näver eller annat men kåtan används ju på annat sätt och på andra platser där vikt eller tillgång inte brukar vara problem.
På någon demofilm på youtube såg jag att några använde bomullstussar doppade i nått? Några tips?
Huvudplanen var faktiskt att riva några blad ur pocketboken jag tänkte ha med men det vore ju synd om man hamnade i ett läge då man behövde läsa ett kapitel innan det blev middag, man får väl läsa några på tåget upp så man ligger lite före
På någon demofilm på youtube såg jag att några använde bomullstussar doppade i nått? Några tips?
Huvudplanen var faktiskt att riva några blad ur pocketboken jag tänkte ha med men det vore ju synd om man hamnade i ett läge då man behövde läsa ett kapitel innan det blev middag, man får väl läsa några på tåget upp så man ligger lite före