Öh, vad då...
...inga reklamationer på andra top of the line-tält? Frågan gällde väl servicegrad, eller hur Uffe?
Ser man vad flera skrivit om, så är det väl fråga om förslitningsskador, olyckshändelser, och det är väl minst sagt intressant att veta hur tillverkaren hanterar sådant. Om en söm är felsydd är det ju självklart att tillverkaren ska ta sitt produktansvar, men om du efter en tids användning får en skada vill du väl att produkten ska kunna lagas till vettigt pris, eller? Och hur många tillverkare ger då bra service?
mvh
Anders
...inga reklamationer på andra top of the line-tält? Frågan gällde väl servicegrad, eller hur Uffe?
Ser man vad flera skrivit om, så är det väl fråga om förslitningsskador, olyckshändelser, och det är väl minst sagt intressant att veta hur tillverkaren hanterar sådant. Om en söm är felsydd är det ju självklart att tillverkaren ska ta sitt produktansvar, men om du efter en tids användning får en skada vill du väl att produkten ska kunna lagas till vettigt pris, eller? Och hur många tillverkare ger då bra service?
mvh
Anders