Tack så mycket för alla kloka svar. Vi hade inte ens tänkt på att köpa två mindre tält....och det kan defenitivt vara ett alternativ.......När jag började kolla runt måste jag erkänna att jag blev ganska förtjust i tanken på en "tentipi light", men vi ska kolla runt och fundera....wiglotälten såg också väldigt trevliga ut.
Och så måste vi ju överväga att ev. köpa två tält. Visst är ekonimin viktig....mest på det viset att vi vill undvika ett felköp. Vi kan spara och köpa ett dyrare tält, men då är det helt avgörande att det fungerar och blir bra, eftersom vi inte skulle ha råd att köpa ett nytt, inte på länge iallafall.
Hyra ett tält ´var också ett bra förslag, då får vi ju tillfälle att testa vad som fungerar för just oss.
.....hmmm....blev mycket att tänka på det där......
Och så måste vi ju överväga att ev. köpa två tält. Visst är ekonimin viktig....mest på det viset att vi vill undvika ett felköp. Vi kan spara och köpa ett dyrare tält, men då är det helt avgörande att det fungerar och blir bra, eftersom vi inte skulle ha råd att köpa ett nytt, inte på länge iallafall.
Hyra ett tält ´var också ett bra förslag, då får vi ju tillfälle att testa vad som fungerar för just oss.
.....hmmm....blev mycket att tänka på det där......