Tack för igår.

önskar jag kunde vara med..

Bor lite långt ifrån Stockholm(ca 180 mil) så jag kunde inte vara med..

Ett tipps till nästa gång kanske kan vara en live sändning över webben, det skulle jag kunna kolla på !!(eller på utsidan TV lägga upp föredragen)

Önskar jag kunde varit där...
 
Film ska ses på bio...

Jag vill ha en typ extremsportsfilmfestival eller någonting. Typ som den i NY i september, med en "Don't try this at home awards"...
Det skulle vara grymt kul.

Annars tycker jag att Utsidan Event var jättebra (om inte det framgick av mitt inlägg). Filmen tyckte jag inte var så bra för jag tyckte att det var som att titta på jackass + samhällskritisk musik (helt omotiverad) från en pårökt och förvirrad generation.
Initiativet att visa filmen var däremot bra. Mer sån film (fast mindre amerikansk irr-kultur). Jag tror att det finns bättre skidfilmer, men jag är som sagt inte så insatt i den typen av film, så jag kanske inte är rätt man att bedöma filmen.

Lokalen Skandia är min favoritlokal, jag tyckte bara att utsällarna kunde stå lite mer utspridda, för nu stog alla på en sida och där var det jättetrångt och svårt att komma fram.
Jag skulle t.ex. vilja se/höra/prata med Magnus Fisher, men jag insåg att om jag inte klättrar på folks huvuden så kommer jag nog inte fram.

/Micke