Re: Re: om marstrands dykcenter
Jag har gjort nattdyk tidigare så egentligen är det inte mkt att bråka om. Det jag mer stör mig på är att nåt sas på telefon som sen inte riktigt gällde när man kom dit.
Multilevelteorin stöddes av att dom visade the wheel och han sa "så här o så här gör man, nu hoppar vi". Ca en minut teori.
Vrakdyksteorin gick ut på att "simma aldrig in i vrak, nu hoppar vi i".
Men dom var trevliga, det ska sägas. Kanske bara stressade o organiserade. Men iaf, dåligt organiserat måste jag säga.
FJS90/91; sa:gå till på det viset.. Man skall informera om vad som ingår i kursen innnan den påbörjas och inte helt plötsligt byta ut delar av det man betalt för att lära sig... Visst du har dit AOW, men du har inte fått göra nattdyk vilket är bland det trevligaste som finns. Hur gick det till med multileveldykning utan teori? Torrdräkt som inte passade.... Helt rubbat!!
Jag har gjort nattdyk tidigare så egentligen är det inte mkt att bråka om. Det jag mer stör mig på är att nåt sas på telefon som sen inte riktigt gällde när man kom dit.
Multilevelteorin stöddes av att dom visade the wheel och han sa "så här o så här gör man, nu hoppar vi". Ca en minut teori.
Vrakdyksteorin gick ut på att "simma aldrig in i vrak, nu hoppar vi i".
Men dom var trevliga, det ska sägas. Kanske bara stressade o organiserade. Men iaf, dåligt organiserat måste jag säga.