om marstrands dykcenter
Hej,
nu har jag vart och tagit mitt aow på Maststrands dykcenter.
Mina reaktioner är blandade. Personalen var mycket trevlig och kunnig, men helt oorganiserade.
Till mig hade de sagt att vi skulle träffas på fredag och ha lite teroi och diskutera och dyka lördag och söndag. Vi hade också kommit överens om 5 dyk som jag var intresserad av: nav, natt, torrdräkt, djup och vrak.
När jag kommer på fredag kastar vi oss med en gång ut i en båt och jag får höra att man inte har ngn teori på aow. Vi genomför ett multilevel dyk eftersom dom bytt bort nattdyket av diverse anledningar vi aldrig får veta. Det är ju lite irriterande eftersom jag var mer intresserad av natt än ml.
Dagen därpå när vi ska göra torrdräkt så har dom inga och jag får säga till för att de ska skaffa fram dessa och de gör de till slut. Jag får då en som är alldeles för stor, vilket resulterar i ett hyffsat blött torrdräktsäventyr...!
Vad ska man säga? De var summa summarium en trevlig helg men vi fick aldrig ngn information. Dom är nog ett bra center för dom som redan kan och hänger med ut och dyker själva, men kanske inte för nybörjare som vill ha information och lite teroi. Framförallt har dom bra priser, 1600 för ett aow kan man ju inte klaga på!