har katten haft sele, koppel mm är det väl inget större problem att utvidga arranegemanget till att även innehålla små väskor.
men av känslan man får genom att läsa dina frågor misstänker jag att katten (du) inte är van vid detta och då finns det nog ingen chans i världen att han eller hon finner sig i detta.
sen kommer vi till nästa fråga;
varför i hela fridens namn ens försöka?
det är ju emot hela kattens natur att vara belastad och tungfotat av ett sådant arrangemang.
till skillnad från hunden har, mig veterligen, inte katten i sitt naturliga beteende att vara ett nyttodjur, på det här viset.
Jo flanell, du ät rätt ute, jag "luftar" bara mina ideer, de är randomiserat verklighetsförankrade/overkliga, jag anar att en liten nyttovikt som de kan ta är nog väldigt liten, men ändå en kul ide att de bär kanske sin egen leksaksråtta själv i en mini väska under hakan, dit kan man nog sträcka sig som mest !.
Jag vill även skicka en stor eloge till våra administratörer, som låter mig o andra leka lite ibland på forumet som egentligen enligt många bör hålla en mer strikt frilufts/utesportsprofil.
De här inläggen kanske både retar/stör och lockar fram leenden i stugor och kojor runt om i landet, det är min avsikt med dessa inlägg, inget annat, men jag tror mig veta att vi alla behöver lite självdistans, samt lite humor ibland när den ibland så annars gravallvarligt tråkiga logiska (?) prestationsinriktade verkligheten tränger på.