Superpryl

men OM det är en kapsylöppnare

Är det då en klocka med kapsylöppnare, eller en kapsylöppnare med klocka??

...Johan...

Huruvida den har kapsylöppnare eller inte är helt irrelevant, eftersom den händige öppnar sin flaska ändå. Till exempel med en annan flaska.

Däremot verkar den sakna korkskruv, vilket ju för den moderne mannen är överlevnadsverktyg nummer 1. Jag skulle till och med kunna tänka mig ett multiverktyg med BARA korkskruv.

Nordesjo; sa:
Däremot verkar den sakna korkskruv, vilket ju för den moderne mannen är överlevnadsverktyg nummer 1. Jag skulle till och med kunna tänka mig ett multiverktyg med BARA korkskruv.

Precis.
I en överlevnadssituation behöver man ju vinkorken till att tillverka ett flöte, så man kan meta fisk till mat.

Utan korkskruv står man sig alltså slätt.

altitech

"High-resolution digital altimeter with icon reports current elevation in 3.3-foot resolution; updates every 15 minutes "

Låter jävligt långsamt i jämförelse med uppdateringen på en suunto. Lite ballar upphänging än en traditionell klocka. Billig jämfört med en Suunto, men frågan är om man inte heller har klocka på armen än i gear-racken.

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg