Sula om Lundhagsare

Mina gamla Lunhagsare har krymps och efter att ha pratar med Lundhags rekommenderade de mig att sula om dem. Alternativen är att ge dem till en skomakare eller skicka dem till Lundhags. Eftersom det är mycket smidigare och klart mycket billigare att gå till en skomakare då man slipper alla fraktkostnader. Är det någon här som kan rekommendera en skomakare i Göteborg som kan sula om ett par Lundhagskängor?

Jag skulle skicka till Lundhags hursomhelst. Min sula fick ett litet glapp på ena skon: lämnade in bägge och de satte nya sulor på bägge kängorna utan kostnad.

jag säger oxå, skicka dom till proffsen!
dom står vekligen för sin produkt och är ju helt outstanding med kundsupport!
Det finns väl knappast några skomakare värda namnet längre och i synnehet inte med kunskap om i detta fall lite speciella skor/kängor.

avslutad210712

Gäst
När det gäller Lundhags och sulor skulle jag i alla fall rekommendera Lundhags för blir det något strul så fixar de till det utan diskussion.

Vi hade en riktig skomakare i Luleå som tyvärr gick i pension ifjol. Han fixade flera skor åt mig så de faktiskt blev bättre än orginalsulorna (pratar inte Lundhagare utan lite mer europeiska skor) till ett pris som det var svårt att ens försöka pruta på.

Om du ännu inte är övertygad efter alla svar! Så måste jag bara ännu förtydliga :).
Skicka dem till Järpen (Lundhags)

Jag skickade mina gamla Jakt Jubileum och dom var lite korta. Lundhags Bytte hela underdelen + att jag gick upp en storlek detta kostar i vanliga fall 1300kr nu så fick ag ett par som var använda 2 veckor och byttes pga fel storlek, jag betalade 1000 kr och dom varsom nya.
Nu har jag med vibracamsula och allt.
Så ring till Lundhags och skicka dem sedan dit.

Skomakare i Femmanhuset

I källaren på femmanhuset, mittemot femmans sport finns det en skomakare som är duktig på kängor.

Prova hos de eller skicka till Lundhags.

Mvh,
Pelle.

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg