Stormen Berit+Paddling

Tack för en dramatisk film helt klart jättekul och se, en undran bara varför är kameran vänd mot dig istället för framåt så man skulle se havet/vattnet på ett helt annat sätt

Tack själv.

Att bara filma rakt framåt blir lätt rätt platt och trist, speciellt med tanke på 170° bildvinkel som ju plattar ut även de största vågor. Bästa bildvinkeln tycker jag oftast är en kort bom bakom som filmar över huvudet, framåt men det kräver lite mer setup och prylar än det du ser här. Som enligt mig då är det näst bästa.
 
Tack själv.

Att bara filma rakt framåt blir lätt rätt platt och trist, speciellt med tanke på 170° bildvinkel som ju plattar ut även de största vågor. Bästa bildvinkeln tycker jag oftast är en kort bom bakom som filmar över huvudet, framåt men det kräver lite mer setup och prylar än det du ser här. Som enligt mig då är det näst bästa.

Där ser man, jo har man 170graders bildvinkel kan jag tänka mig att det tar bort mycket av vågorna vilket är mindre kul...
 

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

  • Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg