Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
haha tack! såg tipset om den innan. blev lite skeptisk till att den inte har sidofack vilket förhindrar att man snabbt kan få tag i saker man vill ha lättillgängligt och kan inte hitta ngn recension av den. verkar vara bästa märket/kvaliten annars.
haha tack! såg tipset om den innan. blev lite skeptisk till att den inte har sidofack vilket förhindrar att man snabbt kan få tag i saker man vill ha lättillgängligt och kan inte hitta ngn recension av den. verkar vara bästa märket/kvaliten annars.
Det är ibland ganska praktiskt med lösa sidofickor som kan tas av, annars är risken att man tappar flexibilitet på en stor säck då fasta sidofickor kan hindra möjligheten att sätta fast fiskespön, skidor (om inte bälgar bakom), liggunderlag, tältstänger etc som man gärna vill sätta fast vertikalt på sidan av säcken
en inte helt ovettig tanke, problemet är ju att är man en envis prylbög och självplågare är problemet alltid för mig att jag aldrig får med mig nog med saker...
står nu mellan Bergans Finnmark 100l och Berghaus Crusader 90 + 20. Det som skiljer dem åt är ju att finnmarken har sin externa ram. frågan är då om man närmar sig 30-35kg packning vilket som är bekvämast?
Kan verkligen rekommendera Crusader. Har haft min i ett år nu och är verkligen nöjd. Har burit 38kg utan vidare, är själv 190cm och väger ca. 110kg, har storlek 4.
Kan verkligen rekommendera Crusader. Har haft min i ett år nu och är verkligen nöjd. Har burit 38kg utan vidare, är själv 190cm och väger ca. 110kg, har storlek 4.
okej, då är det bara storleken som är frågan om storleken, gjorde en snabb mätning av ryggen och min sambo fick det till 52cm vilket borde vara en storlek 4 (är 184-185cm lång). men verkar som en del gått ner till storlek 3 om man inte är riktigt jädra lång