Hei, min NDK Romany havkajakk (hvitt skrog, hvitt dekk, blå søm og cockpitsarg) ble stjålet mandag 12.07.10 klokken 1946 ved flyplassen i Bodø, Norge. To personer er filmet av ett overvåkningskamera i ett frekt tyveri.
Ett vitne har senere sett en hvit varebil, litt større enn en WV Caravelle, som kan ha sammenheng med tyveriet. Bilen var utenlandsregistrert og hadde tilhenger (utenlandsregistrert) med en kajakk svarende til beskrivelsen liggende på tilhengeren.
Jeg er redd for at kajakken er på vei ut av landet, så hvis den blir sett eller oppdaget forsøkt solgt så nås jeg på telefon + 47 901 92 636 eller epost ola.sakshaug (at) online.no.
Med vennlig padlehilsen,
Ola Sakshaug.
P.s.: Dusør i kroner eller gratis padleguiding i Lofoten
Ett vitne har senere sett en hvit varebil, litt større enn en WV Caravelle, som kan ha sammenheng med tyveriet. Bilen var utenlandsregistrert og hadde tilhenger (utenlandsregistrert) med en kajakk svarende til beskrivelsen liggende på tilhengeren.
Jeg er redd for at kajakken er på vei ut av landet, så hvis den blir sett eller oppdaget forsøkt solgt så nås jeg på telefon + 47 901 92 636 eller epost ola.sakshaug (at) online.no.
Med vennlig padlehilsen,
Ola Sakshaug.
P.s.: Dusør i kroner eller gratis padleguiding i Lofoten
Bilagor
Senast ändrad: