Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
jag köptte liknande på Jula http://www.jula.se/gummiklamma-619273 Och satte fast tjejens pakethållare. har inte testat lasta på det men jag har dragit och slitit i den. Det verkar sitta så in i berget.
Fan vad glad jag blir!!! ja e rätt ny på att försöka få ihop en bra cykel!! de turer ja gjort tidigare har varit på skrotcyklar... o allla har sagt att nä... pakethållare går inte... bla bla bla!!! osv--- du måste ha en sån på sadelstolpen o annan skit..... men nu ser jag ju resultatet!!!
ser hur bra ut som helst!!!
blir å åka jula imorn!!! tjohooo!!
har du nå bra tips på pakethållare...
ja har inte mtb som du utan en racer....
planen är en cykeltur t ukraina i juni! ! landsvägtrampning... tält o enkelhet !!! käka polska piroger!
Även Biltema har kraftiga, rostfria gummerade klamrar i olika dimensioner, se mitt inlägg i din andra tråd. Jag använder nästan uteslutande Biltemas "fästelement", ffa deras m4/m5/m6 rostfria skruvar/muttrar/brickor till mina mek-projekt. Svårslagen kombo pris/kvalitet!
Tubus pakethållare finns för såväl mtb (26"/559mm) som lvg/"racer" (700C/28"/622mm).