"Stängt för uppdatering" mitt på dagen?

Peter, läste du vad jag skrev?

Ja, men uppenbarligen missuppfattade jag frasen "Vi informerar om dom när vi kan, vi informerade igår oxå." som att ni hade informerat om avbrottet i förväg.

Första delen av meningen tolkade jag som att ni infomerar om planerade avbrott, och andra halvan av meningen att så skedde vid det aktuella avbrottet.

avslutad210712

Gäst
Tja nog skulle jag bli mer upprörd om jag åker ner till min lokala Telia-handlare och hittar en skylt på dörren "Stängt för inventering mellan 10:00 - 15:00. Välkommen åter". Finns det verkligen butiker idag som stänger dagtid för inventering? Trodde alla gör sånt på kvällstid eller under helger. Nej jag kunde inte gå någonstans annars eftersom jag skulle returnera en trasig telefon.

talthoff

Forumvärd
Butikers inventeringstider kan vi diskutera i fritt forum, eller leverantörsforumet möjligen.

Fattar inte varför så många trådar i felrapport&funktionsförslag forumen spårar ur ...

-Thomas

avslutad210712

Gäst
Butikers inventeringstider kan vi diskutera i fritt forum, eller leverantörsforumet möjligen.

Fattar inte varför så många trådar i felrapport&funktionsförslag forumen spårar ur ...

-Thomas

Herregud alla (i alla fall nästan alla) trådar på utsidan spårar ur. så varför skulle felrapporterna vara förskonade.

Tittade faktiskt inte på i vilket forum tråden låg. Ärligt talat gör jag aldrig det utan jag läser bara senaste inlagda och svarar utan urskiljning.

Ber lite om ursäkt för att jag spårade ur (igen.......)

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg