Sportsnet

Hej

Jag har förstått att Sportsnet är en bra butik och jag hade tänkt att beställa Lowe Alpine Alpine Glove, men de har endast XL i lager. Jag har skickat 2 mail till dem och frågat när de får in andra storlekar, men inte fått något svar. Känner någon till hur deras "lagerstatus" ser ut. Brukar de få in nya varor ofta?

Finns det någon som har ett telefonnummer till dem?

Mvh Stefan

Skumt och svar...

Konstigt att du inte fått något svar. De brukar vara väldigt snabba med att svara på allehanda frågor.

De får f.ö. in varor ganska kontinuerligt så det kommer säkert att lösa sig ganska snart.

avslutad210712

Gäst
Mycket konstigt

att du inte fått svar. Har haft en del emailande i sommar med dom angående ett par skor som dom inte hade i lager och deras bemötande och snabbhet var MYCKET bra.

Troligen det absolut bästa bemötande jag fått av någon internetbutik någonsin oavsett kategori. Och faktiskt bättre än i många sk fackbutiker.....

Såsant. Underligt

Konstigt att du inte fått svar. har du mailat till rätt måntro?

Har haft mången maildiskussion med tomas där och mycket saker. dom är kunniga och svarar i princip på timmen när man frågar saker.

så jag tycker du ska prova igen!

Brune; sa:
Går det verkligen att driva ett seriöst företag utan vare sig telefon eller besöksadress ?.

Per Brune

Där har du en klar poäng. Särskilt om något går fel vill man ju kunna ringa och veta var man kan knacka på i värsta fall..

Öhh..

Är det samtliga anställda på Sportsnet som har svarat här ovanför eller?
Lite väl positivt.

Sportsnet har ett litet utbud och de brukar inte fylla på så ofta. (tex camalots, de sa för jättelänge sen att de skulle få in nya stlk)

De har också många gamla produkter som de säljer ut lite rabatterat. Men uppenbarligen inte tillräckligt eftersom de finns kvar så länge.

Däremot är de billiga och snabba på att leverera.

avslutad210712

Gäst
Brune; sa:
Går det verkligen att driva ett seriöst företag utan vare sig telefon eller besöksadress ?.

Per Brune

Tja jag vet inte om halebop är ett seriöst företag men dom tillhör i alla fall teliasonera och dom verkar kunna driva sitt företag utan telefonsupport. Att dom sedan driver sina kunder till vansinne genom att ta minst en vecka på sig att svara på enkla frågor är väl en annan sak.

Fast sportsnet funkar då bra för mig och jag är definitivt inte anstäld hos dom :)

om man ändå jobbade i friluftsbranschen :)

fördelen med att jobba med it är möjligen att man har råd att köpa underliga friluftsprylar istället för att få dom som provexemplar *skratt* ;)

avslutad210712

Gäst
Hrm

marcusen; sa:
om man ändå jobbade i friluftsbranschen :)

fördelen med att jobba med it är möjligen att man har råd att köpa underliga friluftsprylar istället för att få dom som provexemplar *skratt* ;)

Jobbar inom IT men inte fasen har jag råd att köpa varken underliga eller ounderliga friluftsprylar för det *L*

Undrar om det har något att göra med att man är statligt anställd......

Fast å andra sidan har jag genom att vara statligt anställd 7 veckors semester som jag dessutom har frihet att ta ut nästan när jag vill. Jag har i alla fall tid att använda mina underliga och ounderliga friluftsprylar. Skall nog till en mycket hög löneförhöjning för att byta bort den förmånen. *mycket brett leende*

Vandra i stad och natur: Upptäck Merrell SpeedARC Matis för urban hiking

Vandring i staden – en ny livsstil Urban hiking handlar om att utforska staden till fots och upptäcka dess dolda pärlor. Det är en aktivitet som ...

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg