Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Spännande tid! Dela med er av årets alla upplevelser!
- Trådstartare lsjonsson
- Start datum
Tack! Här är en annan av mina kompisar! Fotad under middagen.
Visa bilaga 32727Visa bilaga 32728Visa bilaga 32729
Är den tam så att den äter ur handen? Kul när man får dom så nära inpå sig!
Ja, den och några till äter ur handen på mig. Resten säger till när de är hungriga så kommer jag och serverar om jag orkar. Fast jag vill egentligen inte ha dem tamare än så, de får nog lära sig att leta mat själva.Är den tam så att den äter ur handen? Kul när man får dom så nära inpå sig!
Kysste du paddan så att du fick din prins?Dagens glädjande vilda möte! Har inte sett paddor i denna pöl på flera år. Det fanns både grodor och paddor tidigare. Plus en massa annat vattenliv förstås. Liten vattensalamander, olika dykarbaggar, trollsländelarver, skräddare, ryggsimmare m.m. hittar jag alltid.
Visa bilaga 32746
Åh tusan! Tänkte inte på det. Hade fullt sjå att inte trilla i plurret och skrämma skönheten. Och prinsar är nog inte min grej, jag är mera för vanliga karlar.
Haha! Man kan ju inte tänka på allt.
Spännande tid jag......en större hackspett som inte kan låta bli och hacka hål på stugväggen......nåja nu är det slut hackad för denna fågel.
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Dela bilder i ett webalbum | Fotomotiv | 2 |
Liknande trådar
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg