Ganska exakt samma som ett forum då fast här får du fler tecken på dig?
som detta inlägg där folk bara får skriva 20 ord...det kan uppfylla en funktion men blir oftast väldigt ytligt.
Ganska exakt samma som ett forum då fast här får du fler tecken på dig?
som detta inlägg där folk bara får skriva 20 ord...det kan uppfylla en funktion men blir oftast väldigt ytligt.
Hoppsan, hittade precis en Patric B på fejan...
http://twitter.com/ripnils
Twittrade för övrigt hej vilt under senaste fjälltrippen, inte för att jag hade så mkt att säga utan mest för att det gick. Annars brukar mobilen få vara avstängd till fjälls...
eller som jag svarade håkan på fejjan:
allt började förra hösten när jag gick med i allt, det var egentligen för att se hur jag kunde få företaget att växa via sociala medier. när jag säger allt så menar jag ganska mycket, jag startade blogg, gick med i fejjan, twitter, myspace osv. både som privatperson och som företag.. 1 år senare så använder jag bara fejjan och twitter, det är väldigt bra genomslag men svårt att styra.. massor med "gurus" som egentligen inte vet ett skit eftersom allt är i sin vagga.. spännande i alla fall.. jag vet inte om jag får fler affärer men jag vet att det läses eftersom flera facktidningar kontaktat mig om vad som skrivits på vår twitter..
jag e som klister på internet, som en parasit
Hur blir det nu snart när facebook kånkar, och de äger rättigheterna till alla uppgifter som ligger uppe? Var hamnar dom?
harrejisses karl, 7000+ inlägg pà Utsidan är inte kattskit precis. Kängor med damasker, hur gick det till slut? Klart slut