Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Slender?
- Trådstartare pad
- Start datum
vi har haft dem som nybörjarkajaker i mkk sedan tiden före kristus och de har fungerat ok men har nu nästan bytts ut efterssom de var mer lagning än kanot kvar på dem
gjordes av struer och kan väl liknas med de nya turbåtarna med bredden 55 som finns på marknaden vad gäller stabilitet
//Siven
gjordes av struer och kan väl liknas med de nya turbåtarna med bredden 55 som finns på marknaden vad gäller stabilitet
//Siven
Slender
Hej
Slender är en kajak som tillverkades av danska Struer. Den kan närmast betraktas som en motionskajak, men har under åratal paddlats i skärgården. Den fanns både med styrpinne och pedaler. Vi har några stycken i kanotklubben, som nu är väl slitna. Själv köpte jag två stycken som komplement till havskajakerna, för just motionspaddling. Mycket trevliga, tycker jag.
Se bilder
Hej
Slender är en kajak som tillverkades av danska Struer. Den kan närmast betraktas som en motionskajak, men har under åratal paddlats i skärgården. Den fanns både med styrpinne och pedaler. Vi har några stycken i kanotklubben, som nu är väl slitna. Själv köpte jag två stycken som komplement till havskajakerna, för just motionspaddling. Mycket trevliga, tycker jag.
Se bilder
Bilagor
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg