Hej! Efter några slitsamma säsonger har mina stackars klätterskor börjat sjunga på sista versen, och jag har nu planer på att köpa nya. Jag vet att man kan regummera, men det känns inte aktuellt, är sugen på ett par nya slitvargar. Klättrar klippa, både kil och bult, och ofta under långa dagar. Skulle vilja ha ett par skor som är mjuka och smidiga, med skön passform och bra friktion. Komfort prioriteras starkt före teknik. Mina nuvarande skor är mer lämpade för avancerad klättring där funktion går före komfort. Och på grund av den slimmade designen får jag lätt ont i fötterna under längre turer. Har kollat en del på nätet men vågar inte köpa några förrän jag prövat dem.
Så finns det någon som kan tipsa om några sköna dojjor som man kan ha på sig under lite längre pass, utan att de spräcker sommarbudgeten, får du/ni gärna höra av er. Prisklass: 500-800.
Clarence
Så finns det någon som kan tipsa om några sköna dojjor som man kan ha på sig under lite längre pass, utan att de spräcker sommarbudgeten, får du/ni gärna höra av er. Prisklass: 500-800.
Clarence