Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Var och köpte mig ett par t-1r igår, säljaren lovade mig att det var ett par 2001r Nu är jag mer tveksam, har sett några bilder på nätet. Kan någon förklara några kännetecken på respektive model? Känner mig lite blåst om jag betalat fullpris för en äldre årsmodel
Det enklaste sättet att se skillnad på pjäxorna är att modell 2000 har en gul hälplatta(under skon), modell 2001 har en svart.
Rent funktionsmässigt är det ingen skillnad, det är endast designen som skiljer. Nå... vilken modell har du? Och till vilket pris?
Det var som tur var model 2001, jag köpte dem hos min lokala handlare för 3600:- PUH, inte billigt direkt. Jag har hört att man ändrat något med mitt spännet också.
Vilken tur för dig då. 3600 är ett bra pris. Här i Umeå kostar de 3995 typ. Köpte mina 2000 för 2800SEK på sportsnet. Det är aldeles riktigt att en lite justering skett på spännet, På den äldre modellen tenderade det att klämma om nederdelen av vristen. Som tur är så är jag smalfotad