Ja Jörn har jag ju förstått är "it" för många. =) Finns den i dam och herr, eller är den en för alla? Har också förstått av folket att det är lite svåra att få tag på, samt att de kostar en slant (men ska vara värt det). Lite nyfiken, vad är det Jörn gör som andra inte verkar klara av? Gissar att precis som med Skråmträskskon så görs de hantverksmässigt på plats, och de har koll på alla stegen.
Ang barfotaskor så har jag en kompis som oftast knallar runt i sådana där barfotalöpskor, sådana som är som en handske för foten med tårna separarerade. Hon går och springer mest i stadsmiljö, och jag tycker det skulle vara för stor belastning för foten. Men hon säger sig inte få ont eller frysa. Kanske vänjer sig foten snabbt?
Ang barfotaskor så har jag en kompis som oftast knallar runt i sådana där barfotalöpskor, sådana som är som en handske för foten med tårna separarerade. Hon går och springer mest i stadsmiljö, och jag tycker det skulle vara för stor belastning för foten. Men hon säger sig inte få ont eller frysa. Kanske vänjer sig foten snabbt?