• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

skidresa?

Hej!
Är en lugn men glad 35-årig tjej som funderar på en skidresa till början av 2009. Söker efter en tjejreskamrat som också gillar utför i lugn takt. Inga puckelpistar tack! Bor i Lund. mvh Annette

intresserad

Hej! Jag har inte stått på skidor sen jag var 5 år gammal men jag tänkte göra ett försök efter nyår 2009. Antingen att jag går på skidskola för nybörjare eller kör längdåkning själv. Har hört att Åre är lätt-tillgängligt och tänkte att det kan vara en bra start. Har varit o kikat på deras hemsida och såg att de har billiga priser mellan 11-15 januari (för lägenheter) i Tegefjäll. Jag bor i Malmö.

Kortare skidresa efter nyår vore jättekul!

Hej!

Jag är också en 35-åring som skulle tycka att det vore roligt att få sällskap att åka skidor. Har du hittat någon/några att åka med? Är det fortfarande aktuellt?

Mvh
/Monika

Skidor?

Hej!

Såg inte frågan om skidresa förrän idag, men tydligen var det fler än jag ... Så jag ställer samma fråga som Monika - är det fortfarande aktuellt?

Själv är jag snart 40 och bor i Stockholm. Just i vinter vore kanske en långhelg i svenska fjällen bättre för mig än en vecka i Frankrike , men annars är ju Alperna härliga också.

Jag gillar långa sköna pister och så måste man ju kolla in fikautbudet på de olika toppstugorna ... Ingen extremåkning för mig alltså.

Lena

Skidresa?

Jag vet inte om det fortfarande är aktuellt, men jag skulle tycka det var roligt att åka på en skidresa . Är 35 och från Stockholm. Jag har i och för sig åkt en del skidor men inte så mycket på senare år. Däremot kanske man inte måste åka i samma backar hela tiden om några är nybörjare.....;) Är det fortfarande aktuellt?

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg