SKF:s nya sajt

Jag efterlyser interaktion med sociala medier, att artiklar ska kunna kommenteras, eventuellt att det ska gå att lägga in nya artiklar, kanske bilder, eller vad som helst, det vill säga att man gör en levande mötesplats också vidare. Detta för att kunna skapa debatt och dialog _inom förbundet_ mellan _förbundets medlemmar_ också vidare. Som det ser ut nu har fått en ny megafon, men åskådarna får ingenting säga.

Vad sägs om att lägga upp fem, sju, tio eller hur många förslag du har för hur sajten kan bli ännu bättre. Vad behövs för att göra den 2014?! Kommentarsfält och forum all ära, men känns det inte lite hösten 2012? ;) Då kan vi ju på ett konstruktivt sätt diskuterar förslagen. Det är ju ingen som säger att din megafon är bättre än andras. Om vi däremot hittar någon sorts allmänt stöd här, så kanske de som fortsatt arbetar med bergsport.se tar till sig detta. Enbart gnäll finns det en annan sajt för...

Sen kan du ju också bara skicka förslagen direkt till bergsport.se, de har ju uttryckligen bett om sånt.

Sen ska det sägas att jag tycker också att både forum och kommentarsfält vore bra, särskilt onu när det finns en nyhetsredaktör. Skulle besöka sidan mycket oftare och "hänga där". Interaktion är alltid bra men kräver också mera jobb med det redaktionella ansvaret som följer med.

Jag är skeptisk till ett nytt forum, det startas rätt många forum som inte blir aktiva. Hur vet man om det finns behov för ytterligare ett forum? Kommentarfält och forum kräver också administration. Skulle personligen hellre se att man lägger de resurserna på fler artiklar. Och det steget är ju redan taget verkar det som :)

Vad sägs om att lägga upp fem, sju, tio eller hur många förslag du har för hur sajten kan bli ännu bättre. Vad behövs för att göra den 2014?! Kommentarsfält och forum all ära, men känns det inte lite hösten 2012? ;) Då kan vi ju på ett konstruktivt sätt diskuterar förslagen. Det är ju ingen som säger att din megafon är bättre än andras. Om vi däremot hittar någon sorts allmänt stöd här, så kanske de som fortsatt arbetar med bergsport.se tar till sig detta. Enbart gnäll finns det en annan sajt för...

Sen kan du ju också bara skicka förslagen direkt till bergsport.se, de har ju uttryckligen bett om sånt.
Fast det jag är ute efter är en öppen dialog, där allas åsikter kan tas del av. Dessutom tycker inte jag att utsidan är rätt ställe att fatta beslut/finna stöd för något som berör förbundet.

Fast det jag är ute efter är en öppen dialog, där allas åsikter kan tas del av. Dessutom tycker inte jag att utsidan är rätt ställe att fatta beslut/finna stöd för något som berör förbundet.

Bättre att göra något än att leta problem ;) Även om det som kan göras inte är precis som man själv vill ha det. Nu finns möjligheten att diskutera det här. Den finns inte på förbundets sida... Än. Redaktören har själv öppnat tråden... Vad är problemet! Fram med åsikterna!! :)

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Flamman Skf teoriprov Klättring allmänt 3
carvingkimbo SKF Klätterförsäkring!?!?!? Klättring allmänt 41
Mezzner SKF-kurs i Dolomiterna? Klättring allmänt 7

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg