[Skåne] Gissa bilden!

I fortsättningen önskar, åtminstone jag, att frågorna inte är så specifika.
Exempelvis på min fråga som handlade om olyckskorsningen så hade jag kunnat dra den till evinnerlighet men jag släppte min tanke efterhand då jag insåg att folk inte visste.
Denna fråga har ältats sedan 20:e dec.
Jag vill i alla fall ha lite rotation på frågorna/svaren i denna tråden.
Kanske är jag ensam med denna tanke?
//Peter

Jag håller med. Det är bättre med lättare frågor och på så sätt visa upp en större del av Skåne :) Men visst kan det vara kul med specifika frågor men där bör svaret komma fram ganska snabbt om folk inte vet.

/Stellan

Delar helt ide'en

om att det är roligare om det är snurr på tråden och inte så svårt att det blir till grubblerier och långbänk. (inga bilder på mer än 1/125!)
//J

Jag har ju någon bild till godo så jag slänger in en som jag tror är lätt i alla fall, var är denna bild tagen?
Anledningen till att jag suddat personen i bakgrunden är att det inte är någon jag känner, jag vill inte lägga ut någon på Internet utan tillåtelse.

Bilagor

• utsidan0901.jpg
    utsidan0901.jpg
    222.2 KB · Visningar: 323
Jag har ingen bra bild att lägga ut idag så jag låter tråden vara öppen för vem som helst som inte har lagt in en bild tidigare :)

/Stellan

Ny bild

Då plockar jag upp tråden, på vad jag inbillar mig é en lätt bild :)
Om inte. så har jag fickan full m ledtrådar..
// I-a

Bilagor

• 20080816(007).jpg
    20080816(007).jpg
    70.3 KB · Visningar: 326
Problemet är att jag inte heller hittar fler bra bilder, måste ut o fota mer. Så jag lämnar fältet öppet för någon som har en bra bild.

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg