[Skåne] Gissa bilden!

Stolpen på bilden är ju bara en gatlykta, man ser fler längre ner på bilden, antagligen ett eljusspår någonstans, men jag har ingen aning om var

Hallå!

Jag gissar på Bokskogen (Torup) utanför Malmö...Men jag gissar oxå på Skrylle slingan (Torna-hällestad) om man nu får 2 gissningar ;)

Mvh .Nicklas

Som fotograf måste jag börja kommentera bilden. läcker. Skitfräckt om den använts till bokomslag. läskig blåton i bilden... Ser ju direkt att backen inte är så brant som det verkar... Noterar en orange markering på ena stolpen. har gått skåneleden mellan Hörr och vidare norrut. Orkar ej just nu studera i detalj men gissar brett på Höör-Jularp-Skrylle området.

Bokskogen, Torup är rätt! :)

Bilden finns med på http://www.karinwahlberg.se/ Den som vill klickar in på böckerna och får då ett litet "bildspel" där Karin läser ur böckerna samtidigt. Ha ljud på. Den är ju ganska grovt efterbearbetad för att få lite "thrillerstämning" i den.

Jag lämnar över till Nicklas!

Kan vara lätt,eller svårt!! Var är fotot taget någonstans?? Lycka till :)

Mvh Nicklas

Bilagor

• DSC00072.jpg
    DSC00072.jpg
    112.5 KB · Visningar: 453

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg