• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Singlar som vill dricka rödvin.......

meddan; sa:
Jag föreslår att alla kommer till storstaden Västerås helgen den 2 december och dricker rödvin.......
Sön den 3 december tar vi en långpromenad på några mil
och därefter skiljs vi efter en förhoppningsvis underbar helg*L*

Ja, haha, det blir bra. Jag är ledig den helgen med. Bra initiativ! Fast "några mil" efter att ha druckit rödvin... Ok, på eftermiddagen, då.
Mejla, jag tror att det ska fungera nu.
Micke.

Varför inte söka upp ett trevligt vindskydd, laga lite god mat över öppen eld och sen bara sitta där och dricka gott och prata och skratat hela natten. Brukar funka riktigt bra, även om vädret är mindre bra.

Det låter som en trevlig idé. Jag träffas gärna och dricker vin och har en trevlig stund med likasinnade i höstmörkret. När, var, hur?

Västerås är ju bara lite off

... för en Stockholmare!
Hahaha... Jag gillar den här tråden :)
Vintoddy på vandring är ju inte fel. Glögg funkar ju också, det är dessutom utmärkt till pepparkakor.
Det skulle vara som en försmak på skridksosäsongen att packa det mesta (förutom alla dubblerade käder) och dessutom fylla ryggan med diverse godsaker.

Västerås here I come :)

/J

Re: Västerås är ju bara lite off

Arkterix; sa:
... för en Stockholmare!
Hahaha... Jag gillar den här tråden :)
Vintoddy på vandring är ju inte fel. Glögg funkar ju också, det är dessutom utmärkt till pepparkakor.
Det skulle vara som en försmak på skridksosäsongen att packa det mesta (förutom alla dubblerade käder) och dessutom fylla ryggan med diverse godsaker.

Västerås here I come :)

/J

Vintoddy hör till ”after ski” med flera tillfällen.

Dags att införa ”after skate”?
Finns ”after skate” någonstans i Skridskosverige?

http://liv.skridsko.net/bild/bild-v.asp?ID=23388

Per Brune Västerås

meddan; sa:
Jag föreslår att alla kommer till storstaden Västerås helgen den 2 december och dricker rödvin.......

Blir det något rödvin i kväll ? I så fall var och när?

Per

meddan; sa:

Låter som en trevlig ide...men är väl lite sent ute misstänker ja!?! ha de gott!

Brune; sa:
meddan; sa:

Blir det något rödvin i kväll ? I så fall var och när?

Per

Vad hände, Meddan? Tråden verkar ha dött ut, så det blir tydligen inget rödvin ikväll, och ingen promenad imorgon. Åtminstone inte i Västerås.

hejsan

rajaa här jag läste din annons,.. låter roligt ,men en liten detalj bara , jag dricker inte , men äter gärna gott :9 får man följa me ändå ?

kram

Liknande trådar

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg