Hej alla glada och aktivitets sugna singlar
Jag är 25 år och singel, söker ett glatt gäng som vill aktivera sig i sommar.
Jag har sökt och sökt efter någon rolig kurs eller aktivitet för singlar, men har inte hittat något som intresserar mig. Då får man väl se till å dra igång med något själv...nja inte helt själv jag behöver ju naturligtvis lite hjälp av er andra singlar där ute.
Ja, vad skulle man då kunna göra?
Jag är inte så mycket för att gå i en stor grupp och vandra flera kilometer om dagen, inte heller bestiga branta berg.
Jag skulle vilja bo på vandrarhem eller gård, när man kan sova i säng, kanske få tillgång till bastu och bad. Sedan utgår därifrån och göra dagsutflykter och andra aktiviteter.
Exempel på aktiviteter:
Paddling
Vandra
Cykla
Rida
Fiska
Ja det finns ju alltid fler ideér
Så vad tycker ni?
Finns de någon som har något förslag?
God fortsättning!
Jennie
Jag är 25 år och singel, söker ett glatt gäng som vill aktivera sig i sommar.
Jag har sökt och sökt efter någon rolig kurs eller aktivitet för singlar, men har inte hittat något som intresserar mig. Då får man väl se till å dra igång med något själv...nja inte helt själv jag behöver ju naturligtvis lite hjälp av er andra singlar där ute.
Ja, vad skulle man då kunna göra?
Jag är inte så mycket för att gå i en stor grupp och vandra flera kilometer om dagen, inte heller bestiga branta berg.
Jag skulle vilja bo på vandrarhem eller gård, när man kan sova i säng, kanske få tillgång till bastu och bad. Sedan utgår därifrån och göra dagsutflykter och andra aktiviteter.
Exempel på aktiviteter:
Paddling
Vandra
Cykla
Rida
Fiska
Ja det finns ju alltid fler ideér
Så vad tycker ni?
Finns de någon som har något förslag?
God fortsättning!
Jennie