Siemens M75

Min telefon börjar bli gammal och trött, en hajfena fråm Eriksson. Dags att köpa ny mobiltelefon. Är det någon som har testat Siemens nya lite robustare telefon: M75

Jag har Siemens M75 och tidigare hade jag Siemens M65 samt ännu tidigare hajfenan. M75/65 har stor tydlig skärm och de flesta moderna funktioner som kamera, kalender, teman, ljud och bildstöd, Internet, MMS och annat. M75 har rejält gummerat hölje, bättre kamera 1.3 megapixel samt stöd för mp3. Det är trevliga och moderna telefoner som jag är/var nöjd med. Visst de går inte att jämföra med hajfenan som jag hade tidigare vad gäller stryktålighet och även mottagning. Men om man verkligen bara vill ringa så ska man satsa på en Ericsson R250 PRO som JanHansson i Luleå fortfarande säljer.

M75

Tjena
Har haft M65 nu i över ett år och kan bara säga, om den håller måttet som den, plus de nya förbättrade. Så är det en perfekt telefon för den som vill ha en tålig telefon. M65 slår de flesta i hållbarhet, har varit med på många hårda äventyr, legat under vatten i en timme och efter ett par minuter innanför jackan. Som ny.

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
x-treme SIEMENS R35i Utrustning allmänt 4

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg