• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Sex i naturen

Det häftigaste av alla naturupplevelser gott folk! Sex i naturen och på era äventyr???......

På längre fjällvandringar så spanar man ju så klart efter flock med brudar som man kan bekanta sig med :p

Ett av mina häftigaste minnen från fjällvandring så för några år sedan så träffa jag på tre tjejer under en vandring i krokarna runt Rosto och det blev ju riktigt trevligt till slut :d
Vet inte hur vanligt eller vanligt det är med liknande naturupplevelser men det slår alla möten med järv,varg och björn och allt va de heter = )
 
De här går ju bra det,kommer bli årets tråd! alla är så Jävla tok allvarliga här så måste man ju hitta på nå idiottråd så man får skratta lite.. :p

Lyckas jag inte få igång min (spåraurtråd) med dubbla ryggsäckar där alla va på direkt och helt seriösa med förslag så får man pröva med nå annat..
Trodde fan att man skulle bli idiotförklarad med "dubbla ryggsäckar" men icke!

Iofs är det lite kul och läsa de Paul 's skenande "kniv grundlurad tråd" för han måste ju skämta eller??? = ) den enda underhållande tråden här bland alla andra bra tips trådar.. så lite kul får man väl ha!!
Annars ett kanoon bra forum!